Niniejszy Regulamin określa zasady zawiernia umów sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego Awo, oraz określa zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki Sklepu Internetowego Awo i Klienta oraz zasady postępowania reklamacyjnego. Złożenie przez Klienta zamówienia równoznaczne jest z akceptacją niniejszego regulaminu.
1. Każdy użytkownik podczas składania zamówienia lub rejestrując się w Sklepie Internetowym "Awo", jest zobowiązany do podania prawdziwych danych osobowych pod rygorem usunięcia konta lub niezrealizowania zamówienia. Zastrzegamy sobie prawo do weryfikowania danych osobowych drogą telefoniczną. Klient może usunąć swoje konto w dowolnym momencie.
2. Towar widoczny na Naszej stronie posiada status, dzięki któremu Klient w łatwy sposób może dowiedzieć się czy towar jest obecny w Naszym stanie magazynowym. Podawana informacja przy produktach ma charakter informacyjny i zostaje potwierdzona po złożeniu przez Państwa zamówienia.
Składanie zamówień w Sklepie Internetowym Awo jest możliwe przez 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę za pośrednictwem strony internetowej www.awo.net.pl. Klient składa zamówienie wskazując na produkt, który chce zakupić - za pomocą opcji "Dodaj do koszyka", a następnie, podczas dalszych kroków w procesie składania zamówienia, wskazuje sposób dostawy oraz wybiera formę płatności. Złożenie zamówienia za pośrednictwem strony internetowej www.awo.net.pl jest podstawą zawarcia transakcji, ale nie stanowi umowy kupna-sprzedaży w świetle prawa handlowego. Sklep Internetowy Awo zastrzega sobie prawo do potwierdzenia złożonego przez Klienta zamówienia telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Sklep Internetowy Awo zastrzega sobie jednocześnie prawo do zmiany cen i odmowy realizacji zamówienia bez podania przyczyny. Zmiana statusu każdego zamówienia jest podawana drogą mailową do wiadomości Klienta. Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty w terminie do 10 dni. Wszystkie sposoby płatności są przedstawiane podczas składania zamówienia.
W przypadku nie uregulowania płatności w terminie 7 dni od daty złożenia zamówienia, zostaje ono anulowane. Klient może zgłosić chęć modyfikacji zamówienia pod warunkiem że nie zostało ono jeszcze zrealizowane. Może to uczynić poprzez skontaktowanie się telefonicznie bądź za pomocą poczty elektronicznej z naszym serwisem (wszystkie potrzebne dane są podane na dole strony). Zmiana będzie widoczna w "karcie zamówienia" na koncie Klienta (jeśli Klient posiada konto w Sklepie internetowym Awo). Takie same zasady tyczą się anulowania zamówienia.
3. Zamówienie zostaje wysłane po zaksięgowaniu kwoty do 7 dni roboczych, jeżeli towar jest dostępny w naszym magazynie. Jeżeli zamówiony towar nie znajduję się w naszym magazynie, czas realizacji zamówienia może wzrosnąć, o czym zostaną Państwo poinformowani po otrzymaniu przez nas zamówienia. Nie ponosimy odpowiedzialności za niezrealizowanie zamówienia lub wydłużenie czasu realizacji, jeżeli wina nie leży po naszej stronie.
4. Przesyłka zostaje wysłana kurierem, co gwarantuje szybką dostawę ( zazwyczaj już na drugi dzień roboczy po nadaniu).
Dzięki temu jest również możliwość pełnego monitoringu przesyłki.
Sklep internetowy Awo nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionego towaru
lub realizacji zamówienia wynikające z błędnie podanego przez Klienta lub niedokładnego adresu dostawy.
Jeśli w magazynie zabraknie co najmniej jednego z produktów objętych zamówieniem Klienta lub domówienie ich od dostawców nie będzie możliwe w czasie przewidzanym na realizację zamówienia, Sklep internetowy Awo skontaktuje się z Klientem z prośbą o podjęcie decyzji dotyczącej dalszego postępowania w sprawie zamówienia.
UWAGA!!!: Sklep przelicza koszt przesyłki tylko od wagi produktu.
5. Do każdego zamówienia dołączamy paragon lub na życzenie klienta wytawiamy fakturę VAT.
6. Ceny w sklepie podawane są zarówno w cenach brutto jak i netto. Nie zawierają kosztów wysyłki. Informacja na temat
całkowitej wartości zamówienia przedstawiana jest Klientowi po dokonaniu przez Klienta wyboru formy płatności i formy dostawy
zamówienia. Sklep internetowy Awo zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach towarów znajdujących się
w jego ofercie oraz ogłaszania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Ewentualne działana
tego typu nie mają wpływu na ceny i warunki zamówień zlożonych wcześniej.
7. Koszty dostawy są wyliczane automatycznie na podstawie złożonego zamówienia. Jest to uzależnione od wagi towaru
jak i gabarytu.
8. Zgodznie z ustawą z dnia 2 marca 2000 "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę
wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" (Dz.U.z 2000r. Nr 22 poz.271 z późniejszymi zmianami) klientowi przysługuje
prawo zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie do 10 dni od daty otrzymania przesyłki w ramach
odstąpienia od umowy, składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie przesłane wraz z towarem.
W przypadku odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jedst do odesłania na własny koszt zakupionych produktów w oryginalnym
opakowaniu, bez śladów użytkowania wraz z dołączonym oryginalnym dowodem zakupu. Gwarantujemy zwrot kwoty równej cenie towaru.
Zwrot gotówki nastąpi w terminie max 14 dni przlewem na wskazane konto bankowe. Koszty odesłania nie podlegają zwrotowi.
9. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem gotówki.
10. Reklamacja towaru:
W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w przesyłce:
a) Wady jakościowe
b) Wady ilościowe
c) Uszkodzenia podczas dostawy.
Odbiór przesyłki:
W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić stan i zawartość przesyłki. Odbiór przesyki musi być stwierdzony
pisemnym pokwitowaniem potwierdzającym odbiór paczki w stanie nienaruszonym. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek
niezgodności lub uszkodzeń, prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym sklepem. Wszelkie reklamacje z tego tytułu
będą uwzględniane jedynie w przypadku spisania protokołu reklamacyjnego w obecności spedytora. W przypadku towaru ze
względu na reklamacje koszty wysyłki będą zwaracane wraz z rozpatrzeniem reklamacji w terminie do 14 dni.
11. Zawartość sklepu internetowego nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego, a zatem złożenie zamówienia przez
Klienta nie oznacza natychmiastowgo zawarcia umowy. Klient wypełniając formularz zamówienia składa ofertę kupna określonego towaru.
12. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją postanowień tego Regulaminu.
13. Sklep internetowy "Awo" zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie bez uprzedzenia.
Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.
14. Dane osobowe
Klient podaje swoje dane osobowe dobrowolnie, jednak nieudostępnienie tych danych może uniemożliwić realizację zamówienia. Dokonując rejestracji w serwisie (zakładając konto klienta) lub zakupu, Klient wyraża zgodę na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie przez Sklep Internetowy Awo danych osobowych Klienta wyłącznie w celu i zakresie potrzebnym dla realizacji zamówienia (tj. dostarczenia Klientowi przesyłki i dokonania rozliczeń).
Dane osobowe są przetwarzane przez Sklep Internetowy Awo z zachowaniem wszelkich wymogów bezpieczeństwa, które określono w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 101 z 2002 r.,poz.926 z późniejszymi zmianami) oraz w wydanych na jej podstawie przepisach wykonawczych.
W każdym momencie Klient ma prawo swobodnego wglądu do swoich danych osobowych, prawo do ich poprawiania, a także prawo żądania zaprzestania ich przetwarzania i usunięcia ich z bazy danych, co należy zgłosić w formie pisemnej.
Sklep Internetowy Awo wykorzystuje w ramach domeny awo.net.pl mechanizm plików cookies. Mechanizm ten wjest wykorzystywany w następujących celach:
utrzymanie sesji Użytkownika, dzięki której Użytkownik nie musi logować się do swojego konta na każdej podstronie serwisu;
zapisanie zawartościa koszyka Użytkownika, co pozwala Użytkowniowi zamknąć przeglądarkę i wrócić do zakupów po pewnym czasie;
gromadzenie statystyk oglądalności serwisu.
Użytkownim może w każdej chwili usunąć zapisane pliki cookies, a także zablokować możliwość ich zapisywania, poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Różnice pomiędzy wizualizacją towaru dostępnego w Sklepie internetowym Awo wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje, kontrast, itd.) nie mogą być podstawą reklamacji i zwrotu zakupionego towaru.
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r.poz. 1176) i Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22 z 2000 r. poz. 271).
Jeśli masz pytania dotyczące regulaminu napisz do nas:
Życzymy udanych zakupów!