Jesteś tutaj:  Strona Główna » Jak kupować?
Szukaj


Koszty dostawy
zobacz »

Najczęstsze pytania


Jak kupować - czyli krótki przewodnik po procesie zamówienia
Wybrałeś już produkty, które chcesz kupić, wszystkie są w koszyku, kupujesz po raz pierwszy. Co dalej?
W dużym skrócie proces zamówienia można opisać w ten sposób: poprosimy Cię o podanie niezbędnych danych do realizacji zamówienia, wybór metody płatności i dostawy oraz akceptację regulaminu sklepu. Wszystkie te informacje wyślemy Ci w potwierdzeniu na e-mail. Następnie nasz Dział sprzedaży sprawdzi Twoje zamówienie pod kątem dostępności towarów, ewentualnych czasów oczekiwania i o wszystkim Cię poinformuje. Zostaniesz też poproszony o potwierdzenie zweryfikowanego zamówienia.
Poniżej przedstawiamy bardziej szczegółowo ten proces. Jak łatwo się przekonać, nie jest to takie skomplikowane. :-)
Aby przejść do składania zamówienia kliknij "przygotuj zamówienie". Jeśli chcesz dodać kolejne produkty - kliknij  "kontynuuj zakupy". Zostaniesz przeniesiony z powrotem na strony z produktami.
1. Najpierw wybieramy metodę złożenia zamówienia: bez rejestracji lub z rejestracją.
W praktyce obie metody różnią się tylko tym, że przy rejestracji dodatkowo trzeba zaproponować hasło do własnego konta. Jeśli chcesz w przyszłości wygodniej korzystać ze sklepu (na przykład uniknąć konieczności ponownego wpisywania swojego adresu) i na bieżąco śledzić status swojego zamówienia, to polecamy opcję z rejestracją.
W tym przykładzie wybierzemy właśnie opcję z rejestracją - zaznaczamy "zarejestruj się" i klikamy "kontynuuj".
2. Podajemy informacje o płatności
Te dane będą potrzebne do wystawienia rachunku. Nie będziemy nikomu ich udostępniać bez Twojej zgody (działamy zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych). Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane, pozostałe nie muszą być wypełnione - możesz zostawić je puste. Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na adres e-mail - będzie on podstawą naszej komunikacji z Tobą.
Jeśli chcesz dostać fakturę VAT na swoją firmę, to prosimy o podanie numeru NIP. Przy końcu formularza znajdują się dwa miejsca, gdzie należy wpisać hasło. Prześlemy Ci je pocztą na adres e-mail, który podałeś; następnie zostanie ono zaszyfrowane (nie będziemy mieć możliwości jego odczytania) i zapisane do naszej bazy danych. Jeśli zdarzy Ci się je zapomnieć, to bez obaw, istnieje możliwość wygenerowania nowego hasła.
Są jeszcze dwie możliwości do wyboru: "dostawa pod adres podany wyżej lub odbiór osobisty" oraz "dostawa pod inny adres". Jeśli wybierzesz pierwszą opcję, to dane, które przed chwilą wpisałeś zostaną użyte jako adres dostawy. Jeśli jednak adres dostawy i dane do rachunku mają się różnić - wybierz drugą opcję. W przypadku, gdy planujesz odbiór osobisty, prosimy o zaznaczenie opcji pierwszej.
3. Informacje o wysyłce
Tę część formularza zobaczysz w momencie, gdy wybrałeś w drugim kroku opcję "dostawa pod inny adres". Zaznaczenie opcji "użyj adresu płatnika" spowoduje automatyczne przeniesienie wszystkich danych z informacji o płatności. W przypadku, gdy planujesz odbiór osobisty, konieczne będzie wpisanie danych płatnika (z pierwszego kroku).
4. Formy dostawy towaru
Oferujemy dwie możliwości - wysyłka kurierem lub odbiór osobisty. Odbiór osobisty możliwy jest w Punktach Odbioru Osobistego widocznych podczas składania zamówienia. Zarówno w przypadku odbioru osobistego, jak i dostawy kurierem system wylicza ich ostateczne koszty. Daje to pewność, że po złożeniu zamówienia nie zostaną naliczone żadne dodatkowe opłaty. Koszt odbioru osobistego jest zwykle niższy od przesyłki kurierem i może być dobrym wyborem, tym bardziej, że punkty takie dostępne są w wielu miastach.

5. Wybierz metodę płatności
Tutaj pojawia się kilka możliwości:
  • Płatność przy odbiorze osobistym - w przypadku, gdy zamierzasz odebrać od nas towar osobiście, można wybrać tą metodę płatności, jest ona dostępna we wszystkich Punktach Odbioru Osobistego
  • Płatność przelewem - numer konta podajemy przy potwierdzeniu zamówienia. Przy płatności przelewem nie ponosisz dodatkowych kosztów,
  • Płatność przy odbiorze (dla kuriera) - czyli tzw. płatność za pobraniem. Koszt płatności za pobraniem wynosi 10 zł.
6. Podgląd i potwierdzenie zamówienia
To już ostatni krok zamówienia. Jeśli chciałbyś dodać jeszcze jakiś produkt do koszyka, kliknij "edytuj koszyk". Dane, które wpisałeś w poprzednich krokach zostały zapamiętane, tak więc nie ma konieczności wpisywania ich jeszcze raz.
Aby złożyć zamówienie, należy już tylko zaakceptować regulamin oraz kliknąć "potwierdzam zamówienie". W ciągu kilku chwil na Twój adres e-mail przyjdzie potwierdzenie z Twoimi danymi wraz z informacjami, jakie produkty zamówiłeś.
Jeżeli istnieje taka potrzeba, możesz dodać komentarz do zamówienia.
Co się dzieje dalej?
Nasz Dział sprzedaży sprawdzi Twoje zamówienie pod kątem dostępności towarów i ewentualnych czasów oczekiwania. Wszystkie te informacje zostaną przekazane Ci na adres e-mail, zostaniesz też poproszony o potwierdzenie zamówienia. Od tego momentu zacznie się jego realizacja, a nasz Dział Sprzedaży będzie z Tobą w kontakcie.

Jeśli zastanawiasz się nad bezpieczeństwem zakupów u nas, pamiętaj, że standardowo każdy towar zakupiony w awo.net.pl można zwrócić do 10 dni od jego otrzymania. W tym celu należy postępować zgodnie z Regulaminem dostępnym na stronie www.awo.net.pl . Po zwrocie towaru otrzymasz zwrot całkowitej wartości zwracanego towaru, będziesz jednak musiał pokryć koszty zwrotnej przesyłki. Jeśli jednak przy realizacji zamówienia dojdzie do pomyłki z naszej strony (tzn. otrzymasz towar inny, niż zamówiony), bądź też przesyłka zostanie uszkodzona przez kuriera, to koszt odbioru i ewentualnej wymiany pokrywa awo.net.pl

do góry


WITAMY W NASZYM SKLEPIE INTERNETOWYM

Zajmujemy się branżą biurową już od ponad 20 lat.
Priorytetem naszych działań jest uzyskanie pełnego zadowolenia zamawiającego poprzez dostarczenie mu wysokogatunkowych materiałów biurowych i papierniczych w możliwie najkrótszym czasie i konkurencyjnej cenie. Prosimy o kontakt, z przyjemnością przybliżymy Państwu naszą ofertę oraz to, jak pracujemy! Czytaj więcej: koperty Tarnów

KONTAKT WS. ZAMÓWIEŃ

   Witold: 
    email:

 
 


BIURO OBSŁUGI KLIENTA

Pn-Pt w godzinach 8:00-16:00
infolinia:  

 


Projekt i Realizacja Netsoftware & Idealogic - 2018 © Wszelkie prawa zastrzeżone AWO