Szukaj


Koszty dostawy
zobacz »

Reklamacje i zwroty


Reklamacje
Jeśli masz problem z zakupionym w naszym sklepie asortymentem zapoznaj się z poniższymi instrukcjami. 
Niezgodność towaru ze złożonym zamówieniem
Skontaktuj się z działem sprzedaży (14) 626 11 21 (Tarnów);  (18) 441 30 83 (Nowy Sącz) od poniedziałku do piątku w godz. 8 do 16 lub mailowo sklep@awo.net.pl
Uszkodzenia podczas transportu
Dokonując odbioru towaru w obecności kuriera należy dokładnie obejrzeć produkty. W przypadku stwierdzenia zewnętrznego uszkodzenia przesyłki należy odmówić przyjęcia towaru wypełniając w obecności kuriera protokół szkody. Należy zwrócić uwagę aby na protokole szkody znalazły się wszystkie informacje np. o rodzaju uszkodzenia opakowania zewnętrznego, czy widniały znaki ostrzegawcze itd. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń produktu po otworzeniu przesyłki należy niezwłocznie skontaktować się z działem logistyki od poniedziałku do piątku w godz. 8 do godz. 16 pod numerem telefonu (14) 626 11 21 (Tarnów); (18) 441 30 83 (Nowy Sącz) i poinformować o zaistniałej sytuacji. Następnie należy samodzielnie wypełnić zrzeczenie prawa do odszkodowania oraz wykonać zdjęcia uszkodzeń i całość przesłać na adres e-mail: sklep@awo.net.pl. Dodatkowo zrzeczenie pobrania należy przesłać drogą pocztową na adres F.H. AWO ul. Chyszowska 12, 33-100 Tarnów, nie później niż 7 dni od daty zdarzenia. Całość dokumentacji jest niezbędna do rozpatrzenia reklamacji przez firmę kurierską. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są z najwyższą starannością i dokładnością. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, F.H. AWO pokrywa koszty dodatkowego transportu.
  
Zwroty
W AWO dbamy o wygodę i bezpieczeństwo Twoich zakupów. Dlatego każdy nieuszkodzony towar możesz zwrócić w terminie 10 dni od daty nabycia. Zwrotom nie podlegają towary na indywidualne zamówienie. 
Przedmioty, z których rezygnujesz powinny być dokładnie zapakowane i zabezpieczone. Do przesyłki należy dołączyć kserokopię faktury VAT oraz formularz zwrotu. Jednocześnie przed dokonaniem zwrotu prosimy o kontakt z oddziałem: sklep@awo.net.pl lub telefonicznie (14) 626 11 21 (Tarnów); (18) 441 30 83 (Nowy Sącz) od poniedziałku do piątku w godz. 8 do godz. 16. Zwroty przyjmujemy wyłącznie na adres: F.H. AWO
ul. Chyszowska 12; 33-100 Tarnów.
Zwrotu pieniędzy za towar dokonamy w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru.

do góry


WITAMY W NASZYM SKLEPIE INTERNETOWYM

Zajmujemy się branżą biurową już od ponad 20 lat.
Priorytetem naszych działań jest uzyskanie pełnego zadowolenia zamawiającego poprzez dostarczenie mu wysokogatunkowych materiałów biurowych i papierniczych w możliwie najkrótszym czasie i konkurencyjnej cenie. Prosimy o kontakt, z przyjemnością przybliżymy Państwu naszą ofertę oraz to, jak pracujemy! Czytaj więcej: koperty Tarnów

KONTAKT WS. ZAMÓWIEŃ

   Witold:  tel. 501 086 383
    email: sklep@awo.net.pl

   Biuro: tel. (014) 626 11 21
 


BIURO OBSŁUGI KLIENTA

Pn-Pt w godzinach 8:00-16:00
infolinia: (014) 626 11 21
sklep@awo.net.pl

 


Obsługa klienta

AWO.NET.PL

Projekt i Realizacja Netsoftware & Idealogic - 2017 © Wszelkie prawa zastrzeżone AWO